Доставка та оплата

Преміальний кавовий маркет
Актуальна інформація щодо доставки замовлень і оплати під час війни

Ми намагаємось працювати в звичайному режимі, на скільки це можливо зараз. Ви можете робити замовлення онлайн або за телефонами. Ми обов’язково зателефонуємо або напишемо в месенджері.

Найсмачніша кава у нас, купуй каву в інтернет-магазині Leone di Caffe
Ми Україна! Ми переможемо!

Доставляємо тільки по території України.

  • Самовивіз (м.Луцьк).
  • Доставка кур’єром Leone di caffè по Луцьку та прилеглих територіях. Безкоштовно для замовлень від 600 грн.

Понеділок – П’ятниця з 10:00 до 17:00
Субота з 11:00 до 14:00
Неділя – вихідний

Мінімальне замовлення не обмежене

  • Термін доставки вашого замовлення уточнюйте у вашого менеджера.
  • Обробка і відправка замовлень може здійснюватися протягом доби.
  • Послуги за доставку сплачує отримувач згідно тарифів Нової Пошти.
  • Вартість доставки залежить від ваги та відстані.
  • Середня вартість доставки 1-2кг. Новою Поштою на відділення – 70грн. – 90грн.
  • Середня вартість доставки 1-2кг. Новою Поштою на адресу – 110грн. – 150грн.

Базові тарифи див. на офіційному сайті Нової Пошти

* Комісія від оголошеної вартості: до 500 грн включена у тариф, понад 500 грн: 0,5%

* При оплаті післяплатою (при отриманні) Нова Пошта стягує комісію за переказ коштів в розмірі 2% + 20 грн від суми платежу

❗️Післяплатою відправляємо тільки каву у зерні.

  • Переказ на карту. Послуги банку за рахунок покупця. Наш менеджер повідомить вам дані карти.
  • Оплата готівкою кур’єру “Leone di caffè” при отриманні товару. Доступна для Луцька, та прилеглих територій.
  • Безготівковий розрахунок

Всі посилки, які не забирають з Нової Пошти протягом 7 днів (або у кур’єра), автоматично повертаються!

На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки (в разі, якщо товар не підійшов).

Повернення в цьому випадку можливий тільки якщо:

  • товар не був у вживанні і жодним чином не використовувався;
  • це не харчовий продукт;
  • повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки;
  • товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки і передачі користувачеві (без будь-яких пошкоджень і дефектів);
  • при наявності розрахункових документів на товар виданих споживачеві разом з товаром;

У цьому випадку клієнт оплачує витрати на доставку і витрати на зворотну доставку!

вгору